torsdag 3 juli 2014

Utanförskapet / Rajoitus split 12'' UTE NU!!!!

Äntligen ute nu efter mycket om och men... 100kr + porto.
Get in touch for wholesale / possible trades.

lördag 8 februari 2014

-----WANTLIST-----





*AOS / Crossing Chaos - Split 7''
*Arroganta Agitatorer - Arrogans 7'' (Nypressen)
*Autoritär / Uncurbed - Split 7''
*Avskum - Crime & punishment CD
*Avskum - In the spirit of mass destruction LP
*B.E.T.O.E - Grupos Exterminio Estado Asesino 7''
*Bakounine / Dispose - Split 12''
*Battle Of Disarm / Snifter - Split 7''
*Battle Of Disarm / Los Rezios - Split 7''
*Battle Of Disarm / Fleas & Lice - Split 7''
*Crossing Chaos / Full Of Hatred - Split 7''
*Danzig - 3:How the gods kill LP (nypress)
*Danzig - 4p LP (nypress)
*Disfear / Uncurbed - Split 7''
*Dispose - Return of the advanced pikadon 7''
*Driller Killer / E.N.T - Split 10''

*Driller Killer / Impaled NAzarene - Split Pic 7''
*Driller Killer / Viu Drakh - Split 7''
*ENT - A holocaust in your head LP (Distortion)

*ENT / Filthkick - Split LP (Distortion)
*GG Allin - It's not the money... 7''
*Massgrav - Hatfylld & nerpissad 7'' (Eskorbuto Rec)
*Massgrav / Disease Process - Split 7'' (RIP Records)
*Massgrav / Diskonto - A blaze... Split LP
*Moderat Likvidation - Kuknacke Pic LP
*Nisses Nötter - Hammerhill holocaust LP
*Peaceful Protest - In protest we trust 7''
*Röten Tandkräm - Göm dig 7''
*Sex Sex Sex - Devil's eve 7''(pic disc)
*Sex Sex Sex - World of horror 7''
*Svart Snö - s/t 7''
*Svart Snö / Starved & Delirious - Split 7''

*Uncurbed / Autoritär - Split 7'' (Rescued from life)
*Uncurbed / Disfear - Split 7'' (Lost & Found)
*Uncurbed - A nightmare in daylight CD (Finn Records)
*Uncurbed - The strike of mankind CD (Lost & Found)
*Wankys / Exit Hippies - Split 12''
*Wankys - Still love the noise 7''
*Wankys - Please for fuck me flexi7''
*Wankys - The very best of hero LP



also looking for copies (with covers of course) of some old 80's tapes like Svart Parad, Asocial,   etc. And since the originals have insane prices, I will be more than happy with a copy.


maskenantabus@hotmail.com

onsdag 5 februari 2014

Utanförskapet / Rajoitus - Split 12'' till presseriet!

Den som väntar på nåt gott väntar som bekant alltid för länge, men nu äntligen åker Utanförskapet / Rajoitus 12'' på press.
Split 7'' med Dispose / Besthöven är pga olika anledningar flyttad för release i April.

torsdag 3 oktober 2013

tisdag 6 augusti 2013

TACK SOM FAN!


 3 fruktansvärt nöjda gubbar i Antabus tackar för i Fredags. Fan vad bra ni var alla. Stort tack till publik och arrangörer på Svartmyra, detta gav mersmak... Time to rise?

söndag 28 juli 2013

Hygget 2013

HYGGET 2013 2-3/8
Nu är det dags för den tredje festivalen av förhoppningsvis många fler
trevliga sammankomster ute i det mörkaste av Småland. Det blir två dagar
av musik, fest, utställningar, blandbands SM, film, terrängkrocket VM,
punkdisco….och andra jippon och tilldragelser. Med bra väder och
revolutionärt humör kommer det återigen att bli årets mest största lilla
fest. Känner du dig manad? För info och inbjudan skriv
till:rf.svavel@pas-83.com

….eller kolla in:

www.pas-83.com/svavel

Varmt välkommen till Hygget önskar Svartmyrorna i
RF Svavel Punk-Mob….

söndag 23 juni 2013

Victims Of A Bomb Raid

Ny blogg, under uppbyggnad... Kolla in om ni vill.

torsdag 6 juni 2013

Sub Alert på Schizo Punk Compilation Vol.1

En samling på Spotify(?!) där vi medverkar med en låt, så in och lyssna ni som använder't. Två tummar upp till Micke för att du ville ha med oss!

torsdag 2 maj 2013

torsdag 25 april 2013

Antabus live på Hygget...

Antabus kör en spelning i Smålands djupa skogar till sommaren. 15 år sedan sist, men nu är det alltså dags... Time to rise första helgen i Augusti!!! En hel drös med pärlaband kommer att lira och årets största lilla fest visar återigen vart skåpet skall stå. Mer info senare

tisdag 12 mars 2013

Spelning i Jönköping 13 April

13 April är det dags för oss i Sub Alert att spela ute igen. Inte gjort det sedan i Augusti förra året så det ska bli så jävla gött!!!

RKB!


tisdag 26 februari 2013

Kassett frenzy!!!

Nu jävlar ska det få jobba kassettdäcket :-) Vilka guldklimpar!!!!

söndag 10 februari 2013

WANTED!!!!!

I'll try once again, and I'll do it over and over again until I have found it... I really need a copy of the Scandinavian Jawbreaker LP, and we are talking about the Vinyl Japan press now. I curse myself almost everyday for just buying it on CD when it was released. So if you have a copy, please let me buy it :-) I am NOT interested in the a2o version released a couple of years ago, nor any of the cd's either. Just the one pictured above, the Vinyl Japan LP. Mail me at masken@subalert.net and we'll sort something out. I'm also looking for pins and patches for my "collection". Make my day...

fredag 1 februari 2013

A Roar Of Indignation comp LP ute snart

Coming soon on IMMINENT DESTRUCTION RECORDS! 23 band international hardcore punk compilation LP

'A ROAR OF INDIGNATION'

Full line up (in no particular order) below:

Homicide (Brazil)
Sex Dwarf (Sweden)
Napalm Raid (Canada)
Frenzy (USA)
Selvforakt (Norway / Brazil)
Sub Alert (Sweden)
Warvictims (Sweden)
Strange Factory (Japan)
Infernoh (Sweden)
Violent Party (USA)
Leprosy (Australia)
Vaarallinen (Singapore)
Kylma Sota (Finland)
Gutter (Greece)
Sistemas de Aniquilacion (Peru)
Rappa (Japan)
Corbata (Japan)
Dirty Wombs (Greece)
Proxy (Canada)
Truncheons (Canada)
Systematik (Canada)
Kvoteringen (Sweden)

tisdag 22 januari 2013

Stödköp Svinstian!



På Fredag är det löning och då är 200:- till ett Stödköp av Svinstian obligatoriskt! Extra kul för egen  del är att 2st av mina gamla band skall medverka :-) Både Antabus och Hellshit har förärats plats.

fredag 30 november 2012

Kom å köp Utanförskapet 12''

Ni vill inte missa denna... 90kr + porto, svart eller genomskinlig vinyl. Act fast! In här för mer göttma och betalningsinfo.

fredag 23 november 2012

Utanförskapet - Vildhjärta 12'' ute!

Japp nu är den här. Eller den är i Västerås, men nästa vecka har jag den här. Förhandsbeställ genom att skicka ett mail till masken@subalert.net så får ni betalningsinfo där så skickar jag plattan samma dag jag får den. 90:- + porto går den på. Hälften svart och hälften genomskinlig vinyl.
OBS:Ingen wholesale från mig förutom dom som är fixade redan!

torsdag 15 november 2012

FBR014 spikat!

I dagarna blev det klart att jag kommer vara med och släppa en split 7'' med Besthöven och Dispose. Sjukt peppad på detta! Vet i dagsläget inte exakt när den kommer men jag kommer hålla er uppdaterade om detta. Blir ett samsläpp med svinschyssta Bombs Away Rec från Norge.

torsdag 18 oktober 2012

Testpressen är här!


Det närmar sig :-)