onsdag 14 april 2010

Hardcore Deluxe från norr till söder...

BANDLOGGA
Var nere på stan skulle tjacka en platta
Men deras omslag kan jag inte fatta
Det går inte att tyda namnet på gruppen

Pågår det nån tävling
Att ha svårläst bandlogga
Pågår det nån tävling
Jag bara undrar...VA?!


Jag kollade in ett distro tänkte beställa en platta
Men deras omslag kan jag inte fatta
Krångligare bandnamn det får man fan leta efter

Lysande text från ett jäkligt intressant och bra nytt band... Kolla in Desperat här.

2 kommentarer:

  1. Orelaterat - japp, jag och ungen ska till sverige punk illegal veckan, flyger tillbaka redan pa sondag morgon sa kommer nog tyvarr bara kunna aka till munkedal pa fredagen (hoppas faaaaan att heratys spelar pa fredagen!), maste kolla om det gar och fa punk skjuts fran gbg till munkedal...

    SvaraRadera
  2. + aker till tidaholm pa torsdagen, men bara over dagen...

    SvaraRadera