onsdag 28 april 2010

Profane Existece nyheter...

Profane Existence har ju blivit lite av en följetong här... Dom har både slutat och börjat ett par gånger känns det som sen jag började med bloggen. Nu är dom alltså igång för fullt igen med både skivsläpp och tidning. En ny t-shirt är fixad + att två av dom äldre motiven tryckts upp igen under en bestämd tid. Tidningen kommer numera att tryckas i endast 1000 exemplar men fortfarande inkludera en CD eller 7'' i varje nummer. Jag fattade det som i mailet från Dan att dom numera kommer att trycka tidningen själva. Hoppas det funkar för jag saknar verkligen pappersversionen av P.E.
På skivfronten är det på gång plattor med Police Bastard, War/Plague, Agrimonia och Amebix.

Vad gäller Amebix så har dom (P.E) tryckt upp affischer som man kan köpa för 25$+porto och det skall tydligen bli flera Amebix affischer vad det lider... 25$ känns ju lite väl saftigt för en affisch måste jag säga även om det är limiterade grejer som görs i 175 ex. Även Amebix skateboards finns. Vad blir nästa grej? Haklappar? Hundkläder? Kul som fan att P.E verkar vara tilbaka och hoppas att det funkar. Dom har varit saknade, av i alla fall mig.

1 kommentar: