onsdag 23 juni 2010

23 Juni kl 23:01...

Det händer relativt ofta att jag får frågan från personer att "om vi skickar en platta/zine till dig, kan du skriva några rader om den då?". Och på den frågan är svaret ALLTID ja. Allt som skickas hit recenseras eller omnämns. Snackade även med Danne på Halvfabrikat och vi språkade lite fram och tillbaka och jag berättade då att jag även recenserar plattor jag köper vilket han trodde var ganska ovanligt idag. Jag har ingen aning, men jag recenserar alltså allt som skickas hit, saker jag köper själv eller grejer som jag bytt till mig. Detta gäller i alla fall allt som är från Sverige.
Utländska saker recenserar jag endast det jag får skickat hit av den enkla anledningen att jag inte skulle fixa att hinna med, plus att jag valt att skriva om just svensk punk (i 95% av fallen i alla fall, undantag finns). Saker som skickats hit hamnar dock alltid överst i högen. Är det någon som bemödat sig med att skicka något till mig så är det minsta jag kan göra att försöka att snabba på just den recensionen. Just nu känns högen av recensionsgrejer oändlig (lyxproblem, jag vet) men jag ska försöka att beta av den allteftersom. Nu vet ni hur det ligger till med det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar