torsdag 8 september 2011

The Radars - Anywhere but here! CD

Fick denna av Svindel-Ronny för ett bra tag sedan, och jag har dragit mig som fan för att skriva om den... Jag sa faktiskt till honom när jag fick den att jag inte trodde jag skulle gilla detta med tanke på det jag hört innan med The Radars. Lyssnade på den precis när jag fått den, för att sedan lägga undan den och ta fram den lite då och då för att lyssna igen. Men jag hittar ingenting jag gillar på denna skivan, hur mycket jag än letar. Kanske hade jag uppskattat det mer om det inte vore för det fjösiga gitarrljudet? Allt blås? Men det är väl precis så det ska vara antar jag, bara att det inte är min grej för fem öre. Jag tycker det blir för hurtigt. Efter vad jag läst om bandet så verkar dom vara jävligt uppskattade inom oi!/Ska scenerna så förmodligen så är dom ett pärlaband om dessa stilar får dina ben att spritta. Själv passar jag och fattar som vanligt ingenting...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar