tisdag 21 februari 2012

Terror Cunts - Best Of Kassett

Fick denna i Jönköping när vi spelade med Det Katten Gör I Lådan, så jag vet att några av medlemmarna figurerar i båda banden. Men här är det alltså Terror Cunts med hemstad Göteborg som gäller. Jag trodde det skulle röra sig om ännu ett oljudsband när jag tittade på det ritade omslaget, men det är ganska basic punk det rör sig om här med en del UK82 influenser med låttitlar som t.ex "Tjackballe" , "Blandmissbrukarblues" och "Nazinigger". Det är dock rätt risigt ljud på denna kassetten (bandare i lokalen?) så det blir fan knöligt att lyssna på efter ett tag och allt flyter ihop till en jämntjock smet och jag minns ingenting efteråt. Så jag vet inte riktigt vad jag tycker. Och detta håller i sig trots ganska många genomlyssningar nu. Färre låtar och bättre ljud hade inte gjort något. Så nja, i min bok funkade detta inget vidare faktiskt. Kolla på marcusx(a)hotmail.com om du vill köpa ett ex, du kanske gillar't.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar