onsdag 18 augusti 2010

Rostov Dirge - For your enjoyment

Jag har ju tidigare lagt ut lite grejer med några av mina tidigare band och kom precis på att jag nog inte haft med Rostov Dirge tidigare. Ett band som höll på mellan 2000 och 2003. Vi gjorde inte så jättemycket väsen av oss mer än 2 stycken demos och ett gäng spelningar i hemtrakterna. Jag måste säga att jag faktiskt tycker att en del av grejerna vi gjorde fortfarande är helt okej, samtidigt som en del kanske kunde vara ogjort (16 minuter långa låtar bl.a). Men så är det väl alltid med grejer man är med på själv. Finns det intresse så kan jag lägga ut hela demosarna, men nu nöjer jag mig med en från varje... 2 slöa jävlar. Just det, kan ju säga att det var detta som jag, Magnus och Ted höll på med innan vi drog igång Sub Alert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar