måndag 7 januari 2019

????? - Demo 2018 Kassett

Fan, man blir ju pepp när det dyker upp en kassett från Angry Hudik Records i brevlådan. Dom har ju tidigare vevat ut släpp med Kronofogden och Gefyr. ????? är namnet på detta bandet och deras "Demo 2018" innehåller 4 studio och 4 livelåtar från Ostämman 2018 (Hette dom Oklar då? . Finns ett youtubeklipp i alla fall där dom tilldelats det namnet). Besvikelsen var total när det vart seeeeeg monoton postpunk(?) som strömmar ur högtalarna. Jag gillar det inte alls... Och har ingen aning om vad jag skall referera till för band heller. Totalt intetsägande recension kanske, men jag vet inte vad jag skall skriva. Mackan jag äter när jag skriver detta känns mycket intressantare än detta, och då är det bara hushållsost på den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar