söndag 1 november 2009

V/A Who Dunnit? Cass - For Your Enjoyment

Här har du en till C-O... Denna gången är det kassetten Who Dunnit? som gavs ut av Nicke från Luleå som även hade fanzinet Pack som jag har ett gäng nummer av här hemma. Kanske nåt att skanna till Tony... Men det är ju så förgjordat tråkigt att skanna fanzines, så jag lovar inget. Kassetten däremot (som är betydligt bättre än zinen) har ni här och den innehåller massor av bra grejer. Eller vad sägs om Asocial, DNA, Avskum, Mob 47, Ta.S.K, Subhumans m.m.
(Jag vet inte om Sörling lagt ut denna tidigare... Han och jag har bytt en massa gamla samlingskassetter så blir det dubbelt av nåt så får ni leva med det)

5 kommentarer:

  1. ha ha ha "förgjordat tråkigt" - har inte orkat skanna nagra zines pa ett tag nu...men om du far lust sa far du garna skanna JAVEL MAG for jag ar lite intresserad av vad det var for nan skit jag och Ola slangde in dar egentligen... forresten sa kommer jag skicka zines och brote till dig igen...har en lada med nytryckta zines har vettu...

    SvaraRadera
  2. Fan... nu blev det besvärligt :-) Nu får jag ju press på mig eftersom du ska skicka grejer igen. Får väl riva fram Jävel och köra då... Håll inte andan medans du väntar bara.

    SvaraRadera
  3. nej for fan det ar ingen brattom alls! ha ha

    SvaraRadera
  4. Who dunnit gavs inte ut av nicke.....Utan av Roger,E&Matti.A

    SvaraRadera