lördag 31 december 2011

Bäst of 2011.....


Allra bäst detta året har ju varit att jag varit hemma med Micke sedan i Juni, och ska så vara en månad till... Helt oslagbart! Musikaliska höjdpunkter har varit dessa, och som vanligt håller jag mig till svenska grejer :

LP/CD/12''
1. Counterblast - Nothingness
2. Anatomi-71 - Från primat till reptil
3. Warcollapse - Crap scrap & unforgiveable slaughter vol 2
4. Slaktrens - Strålande tider
5. Glöm Dä! / Makabert Fynd

7''
1. Kvoteringen - Storfinansen
2. Desperat - Demokrati eller diktatur
3. The Great German Re-Research - The ligga med invandrare ep
4. D-Takt & Råpunk 3x7'' boxen
5. Nitad - En ding ding värld

Bästa samling: Dimmorna Skingras LP
Bästa utländska: Kromosom - s/t 12''
Bästa bolag: D-Takt & Råpunk
Bästa låt: Vi blev rädd (Warcollapse)
Bästa spelning: Warcollapse/Doom i Göteborg , och naturligtvis Punk Illegal festen i Munkedal.

1 kommentar:

  1. kul att du listade glöm dä!/makabert fynd på topplistan, jag är själv nyfiken hur den låter då jag inte fått hem den än, haha.

    SvaraRadera