tisdag 13 mars 2012

Gamnacke # 1 Fanzine

Nytt papperszine från Borlänge, damp ner i brevlådan förra veckan. Stort tack för det då jag ivrigt samlat på mig zines med stor entusiasm sedan väldans massa år tillbaka. Minns fortfarande när jag fick hem mina första zines i brevlådan hos mor och far tidigt 90-tal. Grodpiss, Lever Korv?! och ett nr av Skrutt låg i paketet och sen vart det kört.Gjorde ett rens för några år sedan och sålde av ett par hundra men dom flesta har jag kvar. Över till Gamnacke igen då... Klassisk klippåklistra layout med intervjuer, recensioner, små artiklar och lite serier/teckningar. Det är ju precis så det ska vara, och alltid har varit :-) Vilka band som medverkar ser ni på bilden och oavsett vad ni tycker om dom så skall ni köpa detta, då zinemakeri år 2012 skall uppmuntras och stödjas. Dra iväg ett mail till herrskolios@gmail.com och styr upp. Idag!

4 kommentarer:

  1. ...Och D-Beat Terrorists är ju Radiation Sickness såklart, dom bytte namn en sväng.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ...och Radiation Sickness är ju PARASIT såklart, dom bytte ju igen...

      Radera
  2. Ha ha! Kul! Det var jag som gjorde Lever Korv?

    SvaraRadera