fredag 25 september 2009

Oral - For your enjoyment! (igen)

Skrev ju för nån vecka sen om guldbandet Oral här... Och slängde i samma veva upp en demo och lite efterlyningar om fakta och låtlistor å skit. Fakta har jag inte fått nån, men 2 st demoinspelningar fick jag fatt på. En från 87 och en från 89. Har även fått en till från 86 men det är fan tveksamt om det verkligen är Oral så jag lägger inte upp den än... Måste kolla upp, eller är det någon som vet om dom gjorde nån då? Eller är det någon som vet vart man får tag på nån av gubbarna? Hör av er. Men här är alltså 2 demos med låttitlar och hela klabbet...



4 kommentarer:

  1. ORAL gjorde även en Demo med låtar som "Palme e död,Tandläkaren,Slutstriden,Juni-85" etc 1986 men har tyvär inte kvar den.Tack för Demo 1987 den har jag aldrig hört innan.MARKO

    SvaraRadera
  2. Gott jobbat att sprida dessa alster vidare. Höjdarband.

    SvaraRadera
  3. Okej, då har jag fått det bekräftat att det verkligen är Oral på den 3:e demon jag fick med... Så jag kompletterar med att slänga upp den också.

    SvaraRadera
  4. Tack som fan för dessa demos, har letat i flera år efter dom. Har verkligen retat mig att jag inte fått tag på dom. Oral var ju ett av sveriges bästa och mest intressanta punkband om du frågar mig.

    /Jompa

    SvaraRadera