fredag 14 januari 2011

Halvfabrikat promo 2010: Gruset i deras maskin CDr

Hyperaktiva Halvfabrikat summerar 2010 år släpp med denna promon kallad "Gruset i deras maskin". Jag kollade efter och konstaterade att jag faktiskt har alla hans släpp från ifjol, och dom flesta finns recenserade här på bloggen. Så att recensera alla band en gång till känns lite överkurs. Jag kan ju bara konstatera att det kom en hel del riktigt bra grejer på Halvfabrikat förra året. Av det som jag inte recencerat tidigare här så måste jag nämna Years Of Decay som släppte en riktigt bra split LP med Sand Creek Massacre. Annars är det ju massa bra som Livstid, Eskatologia, Misantropic, Distress, Passiv Dödshjälp m.m som släpptes av Danne ifjol, och som bör kollas upp av alla. Det är bara Boredom och Aktiv Dödshjälp jag inte fixar, alla andra klarar sig över "godkänt" gränsen enligt mitt tycke och smak. Keep it up Danne och lycka till 2011! Du är grym!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar