torsdag 14 november 2019

Drip Feed - Killer 7''

Tredje 7'' från Stockholmsbandet Drip Feed på lika många år. Efterfrågade ju i min recension av deras förra 7'' som var en split, att jag hellre såg en egen 7'' med bara dom på då jag ville ha mer än 2 låtar. Så allt verkar ju vara upplagt för fest nu då när det dimper ner en egen 7''. Men då innehåller helvetet ändå bara 2 låtar...
Men jag låter udda vara jämnt när det är 2 jävligt bra låtar. Det rör sig fortfarande om jävligt kompetent UK82 punk, utspädd med lite klassisk jävla rock'n'roll. Uppkäftigt, schysst tempo och en jävla attityd. Inte mycket att orda om, utan detta är klart värt att kolla in. Och är du en av dom som ligger och drömmer våta drömmar om alla jävla återförenade band som lirar på Rebellionfestivalen varje år så är det fan i mig en order att skaffa denna! Har dom spelat där någon gång förresten? Om inte så vore det på sin plats så dom fick spela skiten ur gammelgubbsen där och visa vart skåpet skall stå. Denna 7'' är endast släppt i 100ex, så söla inte utan fixa ett ex pronto!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar