lördag 17 oktober 2020

Mission & Väckelse # 10

 

Fy fan, här går det undan! Knappt två månader sedan nummer 9 såg dagens ljus, och nu är det redan dags för nummer 10. Flitens lampa lyser starkt i Jönköping må jag säga. Dom flesta borde vid det här laget veta vad det handlar om när överste pastor Jon släpper nytt nummer av detta fanzine. Jag brukar skriva att "allt är precis som vanligt" när jag skriver om det. Och det är precis samma denna gången. Det jag pep över i förra nummret var ju som sagt inget som Jon kunde göra något åt, då det handlade om ibland väldigt korta och trista svar från vissa av banden. Så är dock inte fallet här utan alla svarar exemplariskt, haha. Att det här numret innehåller både Böset och H-Squad är ju bara det fantastiskt kul, då jag tycker att dessa två band är otroligt jävla bra. Även F.I.L från Linköping(?) intervjuas. En scenrapport från Asturien går att läsa samt ett gäng recensioner som är jävligt välskrivna och informativa som vanligt. Just det.... "Nostalgitrippen" består denna gången av en intervju med Missbrukarna från 1986, men tyvärr så är trycket rätt bösigt på den. Och Ulrikas klipp och klistra kollage så klart. missionochvackelse@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar