söndag 13 september 2009

Dagens skivtips! Meanwhile - Allt

Det kommer perioder ibland när man snöar in helt på ett band, river fram alla gamla skivor och bara toklyssnar om och om igen... Jag är just nu inne i en sån period med Meanwhile , som väl numera nästan kan ses som en instutition i punksverige. Startade ju redan 1989 som Dischange. Det är helt sjukt så jävla bra dom är. Kvalitet rakt igenom. Självklart är vissa skivor bättre än andra, men överlag så är det en jävligt hög lägstanivå på Meanwhile. Mina personliga favoriter med bandet just nu är "The road to hell" cd'n och 7'' "The show must go on". Nästa gång det blir ett Meanwhile ryck kanske det är någon annan platta som är bäst. Som den uppmärksamme ser på bilden nedan så saknar jag en skiva och det stör mig något vansinnigt. Det är Dischange/C.F.D.L split 7''... Finns det någon som läser detta som är villig att sälja så min själ kan få ro? Varför har jag inte den?

1 kommentar:

  1. Jag vara bara tvungen....
    http://3.bp.blogspot.com/_R2w5IKs9Oy4/SrFKXfE-8_I/AAAAAAAAAuI/FMPc1IZYysc/s1600-h/meanwhile.jpg

    SvaraRadera