lördag 5 september 2009

V/A - The Gonzo Compilation - CD

Detta är en samling från Skotska Birds Out Records, och den innehåller 10 band som bidrar med varsin låt. Banden är mestadels från USA och UK, men även ett i från Tyskland. Och det är en jävligt knepig samling måste jag säga... Allt ifrån grind/noise till nån countryaktig punk. Av alla dom medverkande banden så är det väl inget som direkt faller mig i smaken och jag tror inte att jag nånsin kommer lyssna på den igen. Det som är positivt är väl att den går att ladda ner gratis... Även andra samlingar från Birds Out finns att ta hem gratis via deras myspace sida. Orkar inte ens rabbla banden som är med... ladda hem och kolla. Nån kanske gillar detta?

1 kommentar:

  1. Fick också den här, men har inte rikgit vågat ge mig på den ännu. Omslaget skrämmer mig en hel del.

    SvaraRadera