lördag 26 september 2009

Oral - Demo 86 For Your Enjoyment! (För sista gången)

Sådär... Nu har jag fått det bekräftat av Marko (Abnorm, ex Rajoitus) att det är det "riktiga" Oral som ligger bakom demon nedan. Förvänta er inte att det låter som det Oral man är van vid. Men det är ju ändå jävligt kul att höra hur det lät i början. Det har varit en del Oral här nu, men nu verkar det som att det inte finns några mer inspelningar. Så det är bara att ta hem alla 3 och följa dom från starten till den magnifika "Slagen i blod". Den får ni dock leta efter nån annan stans...

3 kommentarer:

  1. Kul å höra denna igen.Fan,det var nära en split sjua med Rajoitus/Oral vart på g efter dom lirat in Slagen i blod mcd men allt sket sig.Sen så var ORAL stenhårda live oxå,dom få gig dom gjorde i Borås sparkade röv.../MARKO

    SvaraRadera
  2. Fan, det var jävligt längesen jag lyssnade på Slagen I Blod, men efter de här tre demosarna så blev jag fan sugen på att damma av plattan. Lätt en av de bästa kängskivor jag har i min samling.

    SvaraRadera
  3. Hello From Spain,reupload this demo of ORAL please.Thanks

    SvaraRadera