söndag 24 oktober 2010

Oi Polloi i Skövde igår...

Var alltså och kollade in Oi Polloi i Skövde igår, och precis som alla andra gånger jag sett dom så levererade dom som fan. Tror detta var en av dom bästa gångerna jag sett dom, om inte den bästa. Dom har ju en massa svinbra skivor och låtar i ryggen och som väntat så revs den ena hiten efter den andra av. Ett pärlband av guldkorn som THC, Boot down the door, Americans out, Let the boots do the talking, Willie Mcrae m.m plöjdes igenom för en faktiskt ganska entuseastisk publik, som minskat betydligt efter att Vänsternäven spelat. Helt oförståligt enligt mig då jag inte alls fattar grejen dom gör, men det är ju min åsikt. Skit samma, Oi Polloi var kanon och det var jävligt imponerande att dom ens spelade då dom körde i Eskilstuna tidigare på kvällen. Fick även med mig deras nya splitsingel (med Kansalaistottelemattomuus) som är en stödskiva för Cyklopen i Stockholm, precis som hela denna sverigerundan. Så bara där har ni ett köpargument...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar