fredag 18 december 2009

Knullad Med Kniv - Vembryrsigommusikennärdetärnamnetsomräknas CD

Jag vet att det dåligt av mig, men jag har medvetet skitit i att kolla upp Knullad Med Kniv enbart på grund av namnet... Och ja jag ångrar mig, men namnet är likväl skitdåligt. Det krävdes alltså en platta man kunde ladda ner gratis för att jag skulle bry mig att lyssna. Har ingen aning, men det känns som att medlemmarna i KMK är med i andra band. Luktar lite "sidoprojekt". Men det är för all del jävligt bra. Jag är jävligt positivt överaskad faktiskt. Låter jävligt osvenskt trots dom svenska texterna. Amerikansk 80 tals hardcore tror jag att det lyssnats en hel del på, men även en hel del svenska influenser från samma era tycker jag mig höra. Tänker inte skriva så mycket mer eftersom plattan är gratis, utan ladda hem den här och lyssna själva...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar