lördag 12 december 2009

Warvictims / Sistemas de Aniquilacion - Split 7''


Sistemas de Aniquilacion från Lima, Peru… Lägg namnet på minnet. Eller jag får göra det i alla fall. För dra åt helvete vilket pärlaband! Jag har vetat om dom länge och sett olika släpp med dom men ändå aldrig tagit mig tid att kolla upp dom. Det ska bli ändring på det nu kan jag säga! Helt underbar kängpunk med sånt där gött ”plonkigt” basljud… Och växelsång som sitter som en smäck. Trummisen verkar ju vara rätt bra kompis med sitt instrument också och spelar riktigt godis, bra sväng på pukorna. Det är käng helt klart, men ändå ganska så lättsmält om ni förstår mig. Svängigt fast med trycka liksom... Dom har precis släppt en split LP också.
På andra sidan hittar vi, tada… Warvictims. En inspelning från 2007 är det här. Tänker inte skriva mer om dom nu, ni vet vad jag tycker ändå. Inte deras bästa, men ändå jävligt bra…
Detta är ett samsläpp mellan 10 olika bolag, jag har den i distron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar