onsdag 14 april 2010

Glöm Dä! / Dörrterror - Split 7''

Det här är bra skit! Dörrterror kör 3 låtar råpunksinfluerad hardcore och det är fan svårt att inte ryckas med här kan jag säga! Det är gasen i bott direkt i "Hussjöröveri" där det även är med en extra sångerska och det är ett minst sagt lyckat drag kan jag lova. För det är väl det enda jag har att anmärka på vad det gäller Dörrterror, att den ena av de två sångarna kanske inte riktigt räcker hela vägen. Detta är ju dock min högst personliga åsikt. Annars är det som sagt ett jävla bränn dom 3 låtarna igenom och jag vill definitivt ha mer! Fan Årre, så här bra lät inte Dörrterror när du tipsade mig om dom för ett bra tag sen...
På andra sidan är det då Glöm Dä! som vevar 4 låtar käng av yppersta kvalitet. Kanske kan verka lite jävigt då det samtidigt som denna 7'' släpptes kom en 7'' med Glöm Dä! som jag är med och släpper, men ni har fan mitt ord på att det här är kanon. Jag hoppas och tror att Glöm Dä! är här för att stanna. Inte mycket till recension det här när jag tittar efter, men jag kan verkligen rekommendera denna splitten. Kalas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar