fredag 9 juli 2010

Cow Mag #8

Jahapp... Dags för nummer 8 av Cow Mag. Och vid första anblicken så ser det jävligt schysst ut, återigen med färgomslag. Jag har gillat dom tidigare nummren av Cow Mag rejält, och detta är inget undantag. Enligt mig bättre band än sist även om jag inte gillar alla, men Ted har en förmåga att knåpa ihop intervjuer som blir intressanta även om man inte är så förtjust i bandet ifråga. Mycket research bakom om dom han intervjuar, och bra frågor leder ju oftast till bra svar. Ni ser ju själva på bilden vilka band som är med och det är ju schysst spridning på olika "stilar". Det är även en intervju med Oscar och Jon från Krimtänk som handlar om att arra spelningar vilket var kul att läsa. Finns inga ursäkter till att inte köpa detta zine för en 20-lapp + porto, det är lätt värt det. Tror att Ted går rejält back ändå på detta, kan bara tänka mig vad det kostar att trycka med färgomslag och grejer. Köp som sagt av Ted eller från mig. Jag har även några få ex kvar av # 7. Och jag hoppas definitivt att det blir fler nummer i framtiden. Kanon!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar