onsdag 7 juli 2010

Den som väntar på nåt gott...

...får vänta ännu längre. Jag hatar att vänta! Dessa 3 skivor är beställda och betalda sedan ett bra tag och jag vill ha dom i brevlådan nu, pronto. Amebix (cd versionen) och Agrimonia har inte släppts ännu, men jag vill ändå ha dom nu! Den tredje plattan jag väntar som en tok på att den ska trilla ner här hemma är diskografiplattan med A//Political... Och den fjärde är Appäratus - Hardcore religion. Och den femte är..... Fan vad jag hatar att vänta.

4 kommentarer:

  1. Den söm väntör på nö gött.Heter det väll eller?

    SvaraRadera
  2. amebix är bara nyinspelningar va?

    SvaraRadera
  3. Japp det är bara nyinspelningar. 3 st på lp/cd'n och sen ska det tydligen vara en 4:e som finns med på det "digitala" släppet...

    SvaraRadera
  4. Ja, det är verkligen tre guld plattor!!!! Vill ha NU!
    Men som anonym sa: Den söm väntör på nö gött!!! ;-)

    SvaraRadera