torsdag 2 juli 2009

Tävling på Cow-Mag

Återigen ett mail från Ted som har Cow-Mag... Han låter meddela att det nu är tävlingsdags igen.
"Vilken dag som helst nu kommer Pukes nya samling ”Back to the Pukeage” att dimpa ner i min brevlåda! För första gången släpps deras EP ”Back to the 30’s” och LP:n ”Back to the stoneage” officiellt på CD tillsammans med några extraspår.
Vill du lägga vantarna på ett färskt ex av denna grymt efterlängtade skiva så behöver du bara maila namn och adress till cowmag@gmail.com så har du chansen att vinna sådär bara hux flux!
Jag drar på semester i åtminstone två veckor nu och när jag kommer hem så har förhoppningsvis skivan landat i lådan och då drar jag en vinnare! Tills dess kommer förmodligen inte sidan uppdateras men jag kan alltid svara på mail!Ha en skön sommar!"
//Ted

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar