tisdag 8 december 2009

Bäst 2009 - Ted / Cow Mag

Min topplista:
1. Cow Magazine nummer 7 - Är nöjd men inte till 100 procent. Har fått en hel del positiv respons på detta första nummer med färgomslag och finpapper, men nummer åtta kommer bli ännu bättre. Se upp för 2010!
2. Rasslepunken - Den enda riktiga utomhusupplevelse jag hann med i år. Åkte dit helt själv men mötte en massa härligt folk!
3. Spelningarna på Snövit - Ganska taskigt ljud och litet ställe men jag har alltid lika bra upplevelser där.
4. Chaos in Sweden - Årets bästa platta? Jag tror nog det.
5. Back to the Pukeage - Äntligen fastnade Puke officiellt på CD och att få vara inblandad i denna release var en ära!
6. Alla skivbolag - Skivor is the shit och all heder till de skivbolag och annat löst folk som fortfarande satsar på CD, LP och kassetter. Filer på datorn är så jävla trist.
7. Alla andra skivor som jag gillat. Ingen nämnd, ingen glömd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar