måndag 8 juni 2009

Intervju med Irritation!

En intervju med Sala/Västerås favorit manglare Irritation finns nu till beskådning på Punk As Fuck sidan. Ett litet smakprov här nedan.....

Med rösträtt kommer ansvar din jävel…. Är vi svenskar för slappa vad gäller politik och ställningstagande? Är partipolitik skit?
Ja lite slappa e vi nog men jag har röstat idag! D e viktigt att inte släppa in nazister i våra lokaler, varken politiskt eller spellokaler så då måste man rösta tycker jag!


Ni klarar ju också av konsstycket att göra förhållandevis långa låtar utan att man tappar intresset, tar det lång tid att göra en Irritation låt? Hur mycket skrotas?
Ibland så får jag nästan för mycket idéer samtidigt men d tar väl allt från ett par minuter till nån timme. Texten tar väl lite längre tid. Eftersom jag gör all text och musik (hittills iaf) så har jag +60 låtar klara allt som allt och hittills har bara 2 låtar skrotas av olika anledningar...Jag bestämmer mest vet du (;-P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar