fredag 29 januari 2010

Lite skivnytt + efterlysningar...

Igår kom testpressen på Sub Alert/Krimtänk 7'' och jag är gubbnöjd! Hoppas att det går fort med resten nu... Jävligt gött blev det. Fick åter igen in Makabert Fynd / Nice Idiot split 7'' till distron, så nu finns den igen. Jag väntar även på Rövsvett - Sorgedödaren CD, Besthöven - A bombraid into your mind CD och Herätys LP'n bland annat som jag hoppas anländer inom kort. Bara att kolla in med jämna mellanrum...
Jag hade ju även en efterlysning av några skivor för ett tag sedan och några av dom fick jag napp på, tack Årre och Jani för det. Men jag slänger upp dom andra igen + ett par tillägg. Är det någon som har något av nedanstående till salu så skicka ett mail till masken@subalert.net
*Avskum / Reality Crisis - Split 10''
*Assassinators - 7'' (demon)
*Kurort - Oslo 7''
*Besthöven - olika 7''
(jag har ett gäng men listar inte alla jag söker, hör av er om ni har någon så får vi se om jag har den)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar