måndag 8 februari 2010

Christer (Evil-Grill) på Underjorden 9 Feb

Fick detta meddelandet på myspace för några dagar sedan från Christer. Låter som det kan bli rätt intressant.

jag (christer) har kollat in lite om hemliga sällskap, konspirationer, falsk flagg terror, eugenics å sånt med tillhörande svin, å tänkte snacka lite om d för jag tycker att folk bör veta en hel del saker som berör våra liv. jag vet ännu inte exakt vad jag kommer snacka om för en dator full med info la av, men d löser sig. skallen sitter kvar.

mänskligheten e under attack på alla möjliga håll; kemiskt, elektromagnetiskt, via media och via olika uppfostringsinstanser (skolor, flygplatser, snut etc) osv. många av deras aktioner e numera så uppenbara att d e löjligt, å ändå kan många inte se d som händer med våra liv. dom som vill äga oss lägger ner enorma resurser på att få sin vilja fram å d har dom råd med då d ändå e vi som betalar. jag personligen har alltid varit dystopiskt lagd å d kanske färgar min syn på d hela, eller så har d gjort d möjligt för mig att genomskåda skiten.

hursomhelst, hoppas du kommer om du e intresserad eller känner att du kan bidra med nåt till en bättre värld.

tisdag 9e februrari kl 16.30-19.00, underjorden i gamlestan, gbg.

d finns veganmat å dryck billigt.

kolla gärna in min blogg åxå även om d mesta e på engelska.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar