söndag 28 november 2010

Kasta sten i glashus :-)

Fan vad det känns gött att först gnälla på folk som betalar hutlösa priser på Tradera för en del plattor och sedan i nästa andetag själv smälla upp 225 spänn för Protes Bengt LP'n "Manglar som ägg" och tycka att det är ett fynd :-) (vilket det också är). Nu är det ju inte i närheten av vad Cimex/Skitslickers 7'' inbringat och vidare ledde till att två stycken till kom ut för 1000 till 1500kr, men ändå.
Sen får ni fan ursäkta , men jag kan inte hålla mig utan slänger in ett foto på ???? som föddes i fredags kväll som vi fick med oss hem tidigare i eftermiddags. Jätteliten As Fuck...

17 kommentarer:

  1. Grattis till den lille!

    SvaraRadera
  2. fan vad det ploppar ut små punkare idag då! hehe..

    ska slänga en länk till din blogg med, vi håller på att göra ett inlägg med en hop med länkar. iaf som jag fattade kajja, hehe. kul att du verkar gillart!

    SvaraRadera
  3. haha. kaj hade visst redan länkat inatt. jag har ingen koll ;)

    SvaraRadera
  4. Stort grattis mannen! Tidig julklapp as fuck!!!

    SvaraRadera
  5. Grattis som faen!

    Nu har du tre kvar tills du hamnar i min division;)
    Vad blev det då, kille eller tjej?

    SvaraRadera
  6. Grattis! Barn är det bästa som finns.

    SvaraRadera
  7. Gratulerar till bebis, kille eller tjej?

    Håller med Sörling, man inser det ganska snabbt hur mycket de små liven betyder för en trots sömnbrist, bajs och allt stök som det innebär!

    SvaraRadera
  8. Tack allihop... Det blev en kille vid namn Micke för er som frågat. Sjukt kul, men det måste nog smälta in lite ännu, är lite svårt att fatta att han är "min". Det är jävligt coolt att man bara kan stå och stirra på honom och rätt som det är börjar man nästan grina.

    SvaraRadera
  9. Stort Grattis!!!

    /C-O

    SvaraRadera
  10. En får gratulera till daggmasken (;-P)

    SvaraRadera