onsdag 8 december 2010

Bäst 2010 - Nisse / Skippers Corner


Best of 2010

Skippers Corner, äntligen gör jag något vettigt med allt man samlat på sig. Grymt kul & hyfsad respons. Lite nya bekantskaper oxå.
Köp: Kolonistugan, ”Stugan”. Glatt överraskad av att jag är så jävla händig!
Fotboll: Trycket på Söderstadion när Bajen tar emot Helsingborg i svenska cupen, grymt!

Comeback: E.A.T.E.R – ”If Nothing´s Right...Go Left”. Grym comeback av Gröten & gubbarna!
Valet: Vilket jävla skämt! SD i riksdagen, vad var det jag sa Fuck Racism
Överlevare: Kryckan som mot alla odds klarade sig.

Band: Appäratus, Sub Alert, Desperat & Shades Of Grey har imponerat på mig
Låt:”1680” av On The Job. Karlskrona patrioism

Ja va fan, 2010 har vart ett gött år. Ups & downs som det ska vara. Lång ledighet, semester kombinerat med pappaledighet, gött! På tok för lite ny musik & bara ett fåtal gigs, eller var det bara en spelning jag såg? Renoverade & byggde på kolonistugan hela sommaren, odlade massa grönsaker, rotfrukter, frukt & bär. Kokade sjukt mycket sylt.

USB trading blev ett nytt fenomen för mig.

Blev av med jobbet.

Har som vanligt lovat mer än vad jag kunnat hålla, har jag glömt att skicka något till någon nu igen?

Köpte en back folköl gratis, tack Hemköp!

/Nisse, Skippers Corner – C-30 Mixtapes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar