lördag 25 december 2010

Bäst 2010 - Pjär / Misär

Tjenare i snökaoset!
Här kommer min årslista utan inbördes ordning. Ja, förutom min 40-års fest då. Den hamnar överst i alla kategorier :-)

* Min 40-års fest den 5:e nov. Vilken dag/kväll/natt! Tack till alla!!! Speciellt till min underbara sambo som fixade till så att denna dag blev orförglömlig!
* Agrimonia - Host of the winged
* Herätys - S/T
* A//Political - The greatest working crass rip-off. Efterlängtad discografi.
* Misantropic - Insomnia
* Giftgasattack - Noise hero
* Avskum - Folk som har sånger kan inte dö. Ja, jag vet att den kom 2009. Men den kom så sent på året att jag räknar med den i år i stället.
* Scumfest
* Punkkarnevalen
* Punk Illegal
* Apocalypse Now fest. 3-dagars röj i Birmingham.

//Pjär (Misär)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar