måndag 20 december 2010

Bäst 2010 - Robban / Anarkopunx Rec m.m

*Bäst 2010!*
*Spelningar: *
*European Invasion Tour 2010 1 - 18 sep*
*Misfits* (US), *SIR REG *(IE/SE) and *Hat Trickers* (JP)
Ja, man behöver inte säga så mycket. Jag menar, namnen talar ju för sig själva + 18 dagar i en fet Night Liner buss. Det vad en av dom grymmaste turnéerna man varigt på. 18 dagar kröka, gig och nya länder. Så nu kan man väll ta och bocka av en av pojkdrömmarna man haft…

*Gogol Bordello*(US) *Live @ Berns Salonger, Swe (4 Dec)*
Var väl ett helt ok gig. Hade sjukt höga förväntningar på bandet fick mest skit! Hade det inte varit för att dom klämde in några av min favorit låtar så hade det inte varit nått att ha. Men ska jag summera det hela så var det en grym bläcka (då jag varit nyketer ca 2 månader) hehe

*Riot Punx Club 2010 - 3/11 William´s Pub i Uppsala*
*HIPPYCØRE* (FR) - Hardcore
Ett av dom roligaste giget jag gjort och några av dom trevligaste snubbar jag haft det här året.

*Riot Punx Club 2010 - 7/10 @ Williams Pub i Uppsala *
*Femtekolonnare *(SE) - Rå mangel
Ett av dom råaste gig i uppsala på många år. 110 blås rakt igenom.. helt jävla sjukt!


*Skivor:*
*SIR REG – This is SIR REG Cd (APX Music 002)*
Det är fan årets grymmaste skiva att festa till! Blev helt till mig i brallorna ;)

*Dodeskaden - Dead By Dawn 10” (APR 001)*
Blir bara bättre och bättre med varje skiva som kommer.

*The Bristles - Reflections Of The Bourgeois Society Lp (APR 004)*
Gjuten vaxbit i samlingen!

*Passiv Dödshjälp - Häng Dom Lp (APR 003) *
Snuskigt grym, lika svart som Lpn. Helt klart det bästa som dom gjort!

*Human Error/Livstid Split 7” (APR 010)*
Ett av dom fetaste från Livstids sida!

*Los Rezios - Miseria Hecha Vida Lp (APR 005)*
Apa skön crust från Sydamerika, ett måste!
--
mvh //Robban (A)//(E) (Anarkopunx Rec)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar